Tillgodoutbetalning

Har du gjort ett fakturaköp eller handlat på kampanj hos ett av våra ombud kommer vi automatiskt att göra en återbetalning till dig. 

Ditt tillgodo kommer att återbetalas till dig via Swedbanks utbetalningssystem (SUS). Är du ansluten till Swedbanks kontoregister kommer pengarna att sättas in på ditt bankkonto direkt, i annat fall får du ett utbetalningskort skickat till dig. Eftersom vi använder oss av samma utbetalningssystem som flera andra stora företag och myndigheter så är chansen stor att du redan finns med i kontoregistret.

Här kan du läsa mer om Swedbanks utbetalningssystem samt kontrollera om du redan är anmäld och i så fall med vilket kontonummer (behöver inte vara ett Swedbankkonto, utan det kan tillhöra en annan bank).


Om du hellre vill välja vilket konto- och clearingnummer som pengarna ska utbetalas till så kan du välja att koppla ett föranmält konto via appen eller onlinebanken. Du kan koppla ett föranmält konto under "Medgivanden". Efter att du har gjort detta så kan du ta kontakt med vår kundservice. 
 

Om inte något av dessa alternativen passar för dig så ber vi dig fylla i nedan blankett och posta till Resurs Bank AB, Svarspost 250 260 400, 258 00 Helsingborg. Som privatperson så hittar du ditt kontonummer och belopp på onlinebanken.

Tillgodoblankett för dig som är Privatperson

Tillgodoblankett för dig som är Företagskund

Var detta svaret på din fråga?